Sidor

onsdag 23 juli 2014

Jag ser på mumin... Yeah.

Jag är typ beroende av Mumin, eller jag blev det men det är ju faktiskt bra också tycker jag liksom.
Mumin är bra och underbart. Så det så.
Ibland får jag lite dejá vu-feelis för jag har ju sett mycket av det förr, jag minns att det kom på söndagsmorgnar då jag var mindre och då var mumin på söndagsmorgnar det viktigaste som fanns typ. Men det är verkligen länge sen, jag tror inte ens att vi hade Melinda då så då är det verkligen länge sen...
Så det är ändå ganska nytt för mig ibland. 
Tja, och det finns på You Tube om någon undrar var man kan se på Mumin. Det är faktiskt något som jag rekommenderar. 
Om jag skulle vara någon i mumindalen så skulle jag helst vara Snusmumriken. Då jag gjorde ett test vem i mumindalen jag är så blev Snusmumriken också. Jag skulle faktiskt vilja vara Snusmumriken...

  


Mårran. Hon var ju för gullig här...

Men här blev nästan till och med jag rädd fast jag visste att hon skulle stå där... Jumpscare...typ.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar