Sidor

torsdag 24 juli 2014

Humhumhum...

Igår var vi och se på trav som de brukar ha varje år den här veckan typ. (Jag borde sluta säga typ, seriöst alltså!)
Eftersom det var igår så känns det redan som old news såklart.
Men.
Det var ett montélopp, alltså då man rider istället för kör enkelt sagt, och hästen ska trava och inte galoppera. Som i trav. Det ser kul ut. Skulle vara kul att testa. 


Det fanns en buss där de sålde hästsaker som jag och Becka måste besöka då förstås. Vi köpte bara röda saker tydligen. Konstigt nog så var det Becka och inte jag som köpte rosetterna.
                     

Jag köpte sen ett selunderlägg åt Pona som är rött och fluffigt och ett pannband av den sorten som travhästar brukar ha... Faktiskt så har Tilten ett likadant på sitt ridträns, det är awesome för nu har de lika. Jag tror inte att Pona har något emot det. Hum. 

                     


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar