Sidor

lördag 19 juli 2014

God morgon............



Nu började det mullra lite igen. Murr.
Idag, typ snart så kommer mamma och pappa hem, de kommer med buss så jag ska hämta dem, då tar jag Passaten för det är kul att köra den bilen. Tänk att man kan tycka att det är så kul att köra en gammal (nåja 15 år gammal...typ medelålders) bil. 
Fast den är grym, det är den och jag brukar ju inte köra den så ofta plus att den har en rolig färg. Höhö.
Så kommer mamma och pappa hem. Det har känts lite tomt och konstigt här hemma på ett sätt men sen så är det ganska skönt också. Men det är ganska skönt att inte vara helt ensam då Becka har varit här också, fast vi inte kommer överens hela tiden. Men ärligt talat, är man ensam för länge så blir man lite konstig till sist på något sätt... Jag tycker att jag blir det, jag lämnar liksom ensam med mina tankar. Jag har varit ganska mycket ensam i mina dagar känns det som. 
Och ibland så känner jag mig ensam fast jag inte är ensam. 
Jaooo....
Btw,
 jag tröttnade fort på den här bakgrunden och headern jag har just nu. Så det ska kag ändra snart igen. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar