Sidor

måndag 7 juli 2014

Duktig ponny idag

Jag red Zam idag och han var jättebra fast det var varmt idag, han var framåt. Det var förstås mycket bromsar. Bromsar är insekter från helvetet.
Men anyway liksom, han var framåt idag, stirrade inte på någonting och jobbade riktigt bra. Redan från början så försökte jag få honom att jobba lite och inte bara gå och slöskritta så det var kanske därför. Hoppas jag. Det skulle vara kul att rida lektion snart, jag och Zam var bara med på 3 i våras och nu har vi börjat förstå oss bättre på varandra. Nåja, iallafall så kan det hända att jag är med i en dressyrtävling med Zam någongång nu i sommar eller mer mot hösten. Vi får se.

Han är en sån gullig bulle, det är därför som det står ÖFF, HII och BULLE på bilden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar