Sidor

måndag 14 juli 2014

Det verkar vara oväder pågång

Fast jag vet inte riktigt varför det ska heta oväder för det här vädret kan vara skönt ibland. För en stund sedan kändes det sådär varmt och tryckande som före ett åskväder men nu känns det redan friskare och bättre. Det har inte brakat lös ordentligt förstås, det borde göra det också. Iallafall en störtskur. Det åskar också sådär smått. Det är helt okej, på ett sätt så gillar jag åska fast på samma gång så är jag rädd för att det ska slå ner i stallet och det börjar brinna eller att ponnyerna ska bli dödade av blixten...det är min värsta mardröm. Så jag föredrar att vara i stallet med ponnyerna då det åskar så att jag kan se till att de befinner sig på ett säkert ställe (tror jag åtminstone...dessutom så är det mysigt.) Fast de är ute nu, de föredrar att vara där så. Till och med Pona är ute. Först ville hon inte ut men jag släpade ut henne och hon har inte kommit in så hon trivs väl. Det duggregnar typ så. 
Sniff för en stund sedan på bilderna, nog har han ju rätt så imponerande svans...

    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar