Sidor

måndag 28 juli 2014

Det här somriga livet...

Jag önskar att det alltid skulle kunna vara så här belymmerslöst, det känns nästan som i Mumin.
Inga rutiner ens fast jag glömmer bort en massa saker tror jag. Kanske.
Jag önskar att jag skulle tappa bort mig själv så mycket så att jag inte hittar tillbaka men ärligt talat så har jag ingen vardag som jag måste komma tillbaka till... Problemet är att jag borde skaffa en.

Iallafall, jag har inte uppdaterat nu heller för jag hade inte tid.
Jag kommer inte och ha det snart heller för jag ska bort snart igen några dagar...

I fredags var jag iallafall till Fäboda. Jag for med dit med mamma och pappa eftersom jag inte hade något bättre för mig. Jag har sällan något bättre för mig.
Jag var på klippor ute i vattnet och funderade på att livet som sjöjungfru skulle absolut passa mig och så tog jag bilder av solnedgången....
Jag skulle ha behövt vara på samma ställe så skulle havet bli en rät linje och så skulle det synas tydligare hur solen går ner. Det skulle vara häftigt. 


Igår steg jag upp halv 12 och en stund senare for vi till stan och se på prideparaden. Hum. Jag började fundera på att min Hårboll skulle gilla att vara med där. Hon skulle bli känd kanske. Haha. Och hon tycker ju om allihopa sålänge de är snälla. Hm. Alla borde vara som min Hårboll. (Alltså Melinda, jag har tydligen börjat kalla henne för det nu också.)

(Den nedersta bilden är nog från i fredags, annars är alla från igår lördags.)

Sedan hittade jag ett halsband som jag måste ha, jag råkade bara se det och det var så blå och så mystiskt så jag köpte det. För jag ville bara köpa något liksom. Inte för att jag har pengar men ändå liksom.
Då vi kom hem så kom jag fram till att jag var trött. Som ni ser. 

Sedan umgicks jag med Månsa och shettisarna, jag hann med båda shettisarna och så for vi till stan igen, då var jag med Amanda. Det var ganska nice om jag minns rätt. 


Nåja det var de här 2 dagarna. Nu ska jag försöka fara och sova före klockan 2 för en gångs skull...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar