Sidor

måndag 28 juli 2014

Jag kan inte vänta längre på The Walking Dead säsong 5!

Trailern släpptes i fredags (amerikansk tid) och jag såg den typ i går, ugh det verkar vara hemskt och jättebra och perfekt och bäst...!
Jag blev helt till mig faktiskt. Jag vet inte vad det är med den här serien men den är större än livet.


Det verkar bli bra iallafall och Rick verkar fortsätta vara badass men kolla inte på trailern om du inte vill bli spoilad. Det här gjorde också att jag verkligen inte kan vänta på säsong 5... 

Länk till trailer:
The Walking Dead säsong 5 trailer 

Så var det ju San Diego Comic Con och de var där nästan hela underbara gänget. Jag älskar dem. Haha.

(Om jag minns rätt så var det Andrew Lincoln (Rick), Steven Yeun (Glenn), Lauren Cohan (Maggie), Michael Cudlitz (Abraham), Danai Gurira (Michonne), Melissa McBride (Carol), Chad Coleman (Tyreese), Emily Kinney (Beth), Norman Reedus (Daryl) och Chandler Riggs (Carl).
Del två finns länkad i beskrivningen av det här klippet.

Nåja 12 Oktober är The Walking Dead tillbaka så det är 2 och en halv månad kvar. Tänk att man redan har väntat mer än halva tiden! Mittiallt känns det som att det kanske ändå inte är så långt kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar