Sidor

fredag 20 juni 2014

That shitload of awesomeness

Idag så var Becka och jag till stan och skulle typ inte göra någonting särskilt. Vi for till alla möjliga loppisar och gick omkring och sådär. 
Jag hittade faktiskt några grejer, 2 Children Of Bodom flaggor. Children Of Bodom tyckte jag speciellt mycket om då jag var typ 15. Flaggor är sen väldigt bra att ha, de är väldigt bra på att dölja fula väggar och sådär. Haha. Jag funderade lite på hur det skulle se ut om jag skulle hänga dem i Sniffs box... Det skulle vara lite speciellt fast det som skulle kunna hända då är att Sniff funderar på vad det är för någonting och river ner dem. Ponnyer kan aldrig låta bli att undersöka saker med sina tänder. Ah, det lät bara konstigt. Iallafall, flaggor. De var för bökiga för att jag skulle orka fota dem...iallafall den ena. 
Sen på samma ställe så hittade jag 2 cd-skivor med Pain och The 69 Eyes. Pain är också en av de första banden jag gillade.
Jag är ju som sagt en sådan typ som samlar på saker, om jag skulle sälja alla mina saker så skulle jag kanske nog tjäna några euro... *några hundra kanske.
En sak av saker jag samlar på mig är cd-skivor, bra att ha i bilen och så vidare, jag klarar inte av att köra bil utan musik. Bara om jag måste. Radion går väl någongång men helst ska det vara musik som är så awesome så att det börjar kännas riktigt dramatiskt då man ska till Sale och köpa glass.
Anyways, jag var och plocka upp War Eternal med Arch Enemy, det kom för några dagar sen. 
Det kom också med ett klistermärke och en sån där tyglapp, jag tyckte att det var så awesome så att jag nästan dog och kom tillbaka till livet och blahblah. Fint var det iallafall.



Vi var också och köpa saker åt Zam, schampo för han ska vara med i en New Forest utställning och före det så ska han tvättas. Det där schampot är för Chestnut & Palomino-färger och det borde gå åt Zam. (Fast det gick ut 2012...jävlar...men det verkar inte vara något fel på det...) Becka köpte schampot och jag köpte bootsen. (Borsten råkar bara vara där, den är 20 år gammal, åtminstone.)


Okej, time to sleeep. Jag kan bara inte börja vara vaken till 2 på natten hela tiden. Jag blir inte trevligare av det, bara lite förstörd och sådär. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar