Sidor

onsdag 25 juni 2014

Splitdye, det är snyggt!

Mitt hår har varit ganska förstört och jobbigt men nu har det börjat bli bättre och faktiskt längre också. Då det har växt ännu mer och allt det gamla och förstörda är borta så ska jag färga det som det där monstret på bilden jag har ritat... (Jag hafsade mest ihop den bilden...)


Splitdye, alltså en sida en färg och andra sidan en annan färg så att man ser riktigt delad ut. Jag tycker att det är skitsnyggt. Men jag kommer väl nog att få höra sen också om jag gör håret så här. Nåja, vad skulle jag bry mig. Jag kommer isåfall att göra en sida svart för jag skulle så gärna ha svart i håret igen och andra sidan Lagoon Blue. (Det är Lagoon Blue jag har i håret just nu, i den ena av mina underliga slingor eller vad man nu ska säga.) 

Lite mer bilder från Pinterest och We Heart it som inte är lika såsiga som min bild: 


Färgmässigt vill jag ha det som hon längst upp till vänster fast det blir lite mer blå då.
Men pannlugg kom jag fram till att jag inte borde ha, det ser bara ut som en explosion då. Min pannlugg ska nog vara så lång som möjligt... Lite sad för pannlugg är snyggt.
Fast det kommer nog att ta lite tid tills jag gör det här. Typ några månader och så måste jag hitta en ny Lagoon Blue. Fast jag har ju nog ett lager med färger, borde kanske använda dem till först då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar