Sidor

torsdag 26 juni 2014

Skogspromenad med hårbollen

Melinda har varit stel och haft lite gamla ben de här senaste dagarna och det är en sena på ena frambenet som har varit svullen och konstig så hon har varit ledig nu. Hon haltar inte direkt men man kan se att hon går stelt och lite ojämnt på något sätt. Inte så vidare kul är det men det blir iallafall bättre av en så enkel sak som att man smättar dit liniment. Idag var jag, mamma, Becka och Pona och gå i skogen, det tänkte jag att hon klarar av så vi var och gå en bit men då måste mamma komma med också för Pona tycker att det suger om jag far ensam och gå med henne. Med mig så vill hon helst vara på åkern och busa så jag tänkte att det är bäst om vi är flera då. Hon är ganska bortskämd, min hårboll. 

Det här är Ponas face då hon tycker att det är skönt att bli kliad...



De där benlindorna vet jag inte om hon behövde men jag ville testa dem och så har hon sin Halloweengrimma på sig. Halloweengrimma för hon ska ha på den då och så ska vi gå och skrämma folk. Problemet är att Pona blir ingen skrämd av. Kanske några personer med väldigt svår hästfobi...


Vi var och se på får i skogen. De är söta. Nu vill jag ha får också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar