Sidor

söndag 22 juni 2014

Midsommarnatt

För det första: varför måste det vara så KALLT? I år så verkar det vara samma temperatur hela året haha. Varm vinter och kall sommar. Fy fan för det. Fy attan. Ända in i glödheta. Kattskit.
Iallafall, det jag gjorde efter att ha skrivit klart mitt blogginlägg var att fara ut och såsa. Sås, det är ett bra ord. Man kan använda det till allt. Det var kallt och luktade natt och ljust var det också. Jag hälsade på ponnyerna och så kom jag på att ta lite bilder och sen kom jag på att leka med en gammal lie för vi har ganska många och de är fina. Den var vass för att vara så gammal. Jag la upp en video på insta då jag slår gräs med den, det ser ograciöst och slafsigt ut. Typiskt. Jag kom på att det skulle bara bättre som gif än som video också. Nåja. Men det var en bra midsommar ändå. Sen for jag in och dricka te och såg på The Walking Dead tills solen gick upp. Jag var upp hela natten. Hehe... Den är så lång så. Ca 10 minuter före 12 på natten går solen ner, ca 10 över 3 går solen upp... Ganska weird.

             

              








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar