Sidor

söndag 22 juni 2014

....midsommardagen..

Läget just nu: jävla trött och jävla trött på att vissa här hemma inte kan låta bli att gå mig på nerverna hela tiden... Tur att det är vardag imorgon. 
Det regnar nu också, ganska skönt måste jag säga, bättre än då molnen bara ser tyngre och tyngre ut hela tiden. 
Igår hade jag inte mycket på tapeten och steg upp rätt sent. Mot kvällen kom resten av familjen på att fara "ut och köra", jag vet inte riktigt varför jag kom med, det skulle ha gått lika bra att vara hemma och ensam och få lite personal space en stund men då skulle jag å andra sidan inte ha fått se kattungar. Vi var nämligen till mommo och moffas först...

Alltså kattungar. Kattungar. Jag dör lite, de är så fina.

Kattmamma....

Sen så körde vi hem via en massa konstiga vägar, Markby, Purmo och så vidare...

             

Vi såg 2 älgar också...så tja, man kan väl säga att vi var ganska långt bort i skogen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar