Sidor

tisdag 10 juni 2014

Lite äventyr i Vasa igen...

Nu har jag och mamma spenderat den här dagen i Vasa. Underbar tur att det blev soligt idag.
Nu har vi traskat omkring en massa... Vi gick också förbi fängelset i Vasa för att vi kom på (nåja säkert var det min idé) att vi ville gå förbi det men då hade de Nice Run och rutten gick typ runt fängelset och det förstörde lite stämningen. 
Vi är ju i Vasa för att jag hade intagningsprov till socionom. Jag hade inte läst till provet alls. Tur att det bara var att kryssa i och inte skriva. Jag verkar nog ha sluppit till intervju imorgon. Hjälp. Jag kryssade väl bra då... Haha. Och jag vet inte ens om jag är så intresserad av den här utbildningen egentligen. Fast det känns lite kul att inte åka ut på första rundan hela tiden faktiskt.
Jajja, men jag är så trött så jag avlider nästan, jag vaknade kvart över 5 imorse och sov inte så bra.



                        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar