Sidor

fredag 27 juni 2014

Knasig utflykt/tävling ikväll....

Becka och Zam var med i 50cm vid Cederbloms ikväll och vi red och cyklade dit för så pass hurtiga är vi nog. Det är nog ganska långt dit, jag vet inte riktigt hur långt det är för google maps och iphonens karta säger någonting över 7 men det känns  längre än det. Jag tror nog att det är åtminstone 8 och det tog typ en timme att fara dit. (Jag började sen tänka på hur länge det skulle ta med Melinda men jag vågade inte tänka på det så länge för jag kom fram till att det skulle ta länge.) Vi tog det lite som en kul grej och tog med kaffe och bullar.
Zam blev inte alls trött av att ha gått så där långt heller utan han var som en gummiboll inne på banan och ville bara studsa iväg, sedan gick det ändå så bra att de vann...
 Jag är fortfarande sad över att jag behöver en häst men jag klarade av kvällen, jag funderade förstås på vilken häst jag skulle stjäla ifall jag någongång skulle börja vara kriminell men annars så var det en bra kväll. Jag kanske borde ha Melinda att stjäla en häst åt mig. Då skulle hon säkert ta en varmblodig travare. Typ en hingst. Det är ändå bättre än att ha Sniff att välja för han skulle bara bli blyg och gömma sig bakom sin pannlugg och säga sniff och Zam skulle säkert ta en shettis eller en annan liten och lätthanterlig ponny. Han verkar tycka att det är väldigt behändigt och bra att bo tillsammans med shettisar nämligen. 

Bilderna ikväll blev inte så snygga fast motivet var snyggt. Jag skulle nog säga att de blev derpiga allihopa. 




Megaderp! Zam såg ett tåg.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar