Sidor

söndag 22 juni 2014

Idag är jag också en katastrof

Vissa dagar är bara så värdelösa för min del för det känns bara hela tiden värre och värre, jag känner mig instängd och önskar att jag aldrig skulle ha existerat.
Jag är bara sån men det är lite jobbigt då folk inte förstår att just då så ska man inte komma för nära, lite som då en häst får panik. Det är väl så. En häst som får panik klarar sig själv ur det ibland och ibland så behöver de hjälp men isåfall borde man hålla sig lugn och vara försiktig. Det stämmer på mig också för då någon säger "Vad är det??" och är jobbig så går det inte.

Det här blev konstigt, glöm att jag skrev någonting. Jag har bara ett behov av att skriva lite ibland.

Det känns också som att jag inte har så mycket att bjuda på på den här bloggen för tillfället... Eller jag vet inte. 

             

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar