Sidor

onsdag 11 juni 2014

Hemma från Vasa (och stuff jag köpte där)

Okej nu är vi hem från Vasa. Intervjun gick väl...jag var typ lite nerös faktiskt och så var det lite svårt att hitta rätt där. Få se nu... De verkade tycka att det jag skrev var ganska bra verkade det som. Heh.
Jag vet sen inte om jag vill satsa på det här eller inte. På ett sätt så skulle jag bra kunna tänka mig det här och på ett sätt så vill jag annat.

Sen så körde jag hem, jag har aldrig kört från Vasa förr. Det var roligast på resan typ. Det är ju inte alls svårt att köra i Vasa egentligen. Det är lite jobbigt med trafikljus hela tiden men det är ganska bra också för då behöver man inte vara så rädd för att någon rövhatt kör en i sidan som man ibland får vara rädd för i Jakobstad.

Vi gick i lite affärer också. Jag hittade 2 toppar vid Carlings. Carlings är ganska bra, de har ganska mycket "grunge-iga" kläder, det är helt awesome tycker jag. Jag hittade pandatoppen vid Rockjet. 

Jag hittade en bikini vid Cubus, väldigt färggrann, so not goth and so not me men jag behövde en och den var på rea och det var så att man fick plocka ihop och av de andra så fanns det bara omaka parmi fel storlek typ. Och så vill jag chocka folk ibland förstås med de här färgerna. Jag hittade också sånadär tyglappar som man ska sätta fast med strykjärn, de med cupcakes och det ska vara på en av Ponas schabrak, de andra vet jag inte var jag sätta men det kommer nog och finnas en plats för dem med.



Hårfärger för framtiden...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar