Sidor

torsdag 5 juni 2014

Fors-Gers cupen...

Det gick braaa...
Pona och Paulina var med i första clear round klasssen, det skulle vara bom-30 cm, men det var mest bommar tyckte jag. Lite synd eftersom bommar är nog lite för lite utmaning. 
Pona är ju inte den snabbaste ponnyn heller på plats men hon galopperade nog före några av himdren om jag minns rätt. Hon tycker nog att det är mer vits med hoppning än med dressyr.
Jag filmade men det blev inte bra, jag såg ingenting på grund av solen. Och de var felfria och fick rosett.

Bilder: Carina Bodbacka


Becka och Zam vann...igen. I 50 cm, fast några hinder var mer mot typ 45 tror jag... Iallafall, andra fasen såg helt amazing ut. De bara for iväg. I grundomgången så gick det lite saktare. Typ hela rundan finns på instagram i 5 olika videon, det blev mulet så jag såg vad jag filmade då också.




Vad kan man mer säga om det här? 
Bra kväll.
Med de här ekipagen så är jag stolt över att vara medborgare i Zams flock.
Typ det.
Vi kom dit lite för sent, nästa gång så borde det kommas ihåg att man måste vara i väg en timme före tävlingen börjar med Melinda.
Plus att de har ändrat reglerna om var man får vara med hästar, det suger för jag kan inte stå och se på då de tävlar och vara med Melinda längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar