Sidor

tisdag 17 juni 2014

Chingchongpotato och jag har så mycket bilder tagna med min iphone som måste sparas i all evighet...

Ikväll så ska Becka och Zam vara med i dressyr, KN-special, det har de inte varit med i förr. Det börjar ganska sent. Jag ska vara med som allt-i-allo eller något. Ikväll så tänkte jag låtsas vara bodyguard och se arg ut och slå folk...
Njäh inte det kanske...det är väl mer nära verkligheten att säga att jag kommer att filma deras ritt, kolla då de värmer upp, köpa godis och nästan döda 3 personer genom att se på dem. Det är faktiskt sant, jag kom på att jag ser ondskefull ut ibland utan att mena det. För vad skulle jag vinna på att påriktigt döda någon med blicken. Humhum. Kanske lite men inte så mycket.
Idag så har Pona varit ledig för hon har varit igång några dagar och imorgon tror jag att jag ska fara och köra en badass runda. Hon är i så bra form nu.
En sak som har gjort så att jag inte har bloggat och instagrammat så mycket är att jag ska skrota hotmailaddressen på allt som betyder något och ha gmail istället. Tyvärr så har jag hotmail på mitt icloudkonto och det är icloud som säkerhetskopierar saker på ipaden och iphonen, det fixar också så att bilder från iphonen hamnar på paddan på ett enkelt sätt. Så nu har jag fixat alla bilder till dropbox. Det är så mycket bilder... Och de betyder någonting också... Nu är alla bilder på mina dropboxkonton, jag har liksom 2. Jag blev så glad då jag upptäckte hur mycket plats jag har på mitt gamla. Typ över 40% oanvänt utrymme. 
Nåja nu ska jag sluta vara tråkig och sticka ut och ta hand om mina håriga vänner där före vi drar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar