Sidor

lördag 17 maj 2014

Var till Kokkola idag. Igen.

Idag var det åtminstone varmt, det var ganska kul att det kunde vara det också. Fast det blåste fruktansvärt mycket då jag körde hem. Det är andra gången jag har kört från Kokkola och det är ju inte svårt att hitta ut från Kokkola, även om folk försöker få mig att tro det ibland. Typ.

Det blir en såndär haul i litet format nudå. Jag brukar inte använda ordet haul annars, jag vet inte varifrån det kommer... Det låter lite som något kodord som Nazi-Tyskland använde under Andra Världskriget...jag vet inte jag.

Jag köpte som sagt inte mycket. Fast vi gick inte omkring i Chydenia så mycket heller. 
Men jag köpte några såna här prydnadskammar tror jag de heter iallafall på finska. Från Glitter. Jag ska ha det på avslutningen. Jag ska faktiskt fixa håret själv också. 


Och så köpte jag smink och nu har jag så att jag klarar mig en tid igen. Den där svarta lilla burken är någon slags Color Tattoo Eyeshadow-aktig grej. Den är awsum faktiskt. Där under allt annat så är det inlägg att ha i High Heels. Jag ska det också på avslutningen.


De här shortsen från Cubus stannade jag och tittade på och jag hade inte tänkt ta sem men de påverkade mig på något sätt så jag måste ta dem då.


Idag har jag annars inte gjort så mycket alls. Jag har sett på The Vampire Diaries. Slutet av säsong 5...herreguud. Sorgligaste som har hänt i TVD ever.
Sen var jag och fixa ponnyerna i kväll eftersom jag är enda som är hemma. Jag har ett sådant aktivt liv ni vet. Med sååå mycket vänner och bekanta så att jag bara inte kan välja vad jag ska göra. Lol nå nej. Men jag tycker nog att jag har ett bra liv ändå faktiskt.
Ikväll så var jag lite sen så Sniff muttrade en massa då jag kom dit om hur usel service det är här. Sen så fanns det inte mycket hö heller. Det räckte åt Sniff och det fanns nog lite men det var mest sånt där skräp så jag fick kratta ihop lite hö där åt dem. De kommer väl att klara sig men det är nog mindre än det de brukar få. Jag känner mig lite dålig. Pappa måste fixa in en ny bal imorgon då.
Nåja, nu ska jag se på Despicable Me 2. Ettan var bästa filmen jag sett på länge. OMG!
Random inlägg det här. Hejdå sålänge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar