Sidor

tisdag 27 maj 2014

Spirit Stallion Of The Cimarron!!!

Jag har ju typ bara sett på Dreamworks och Disney/Pixar filmer den här senaste tiden. Det är min nya drog. Många av de filmerna har jag faktiskt inte sett förr men Spirit har jag typ sett 100 gånger förr. Vi hade den på vhs. En skillnad var att de talade engelska då jag såg den på Swefilmer. Iallafall så var musiken bättre på engelska. Det hade säkert gått rätt många år sedan jag såg sen här filmen men jag visste fortfarande exakt vad skulle hända. Underbar film. Tyvärr så började jag dissa den här filmen ett tag, som att Spirit inte betedde sig som en riktig häst och bla bla...men jag var väldigt imponerad av filmens storslagenhet och blev tagen varje gång jag såg den och det blev jag nu också. Det är så fantastiskt animerat på något sätt. 
Man borde se den här filmen. Men å andra sidan så har de flesta från min generation sett den här filmen verkar det som. Såna som är födda på 90-talet åtminstone... 
Vad handlar den om då? Tja, det är en vild Mustanghingst i det gamla västern och vad han råkar ut för. Kort sagt. 
Jag minns också att jag hade en poster som såg ut som den här bilden!

                     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar