Sidor

torsdag 15 maj 2014

...så drömde jag igen någonting...

Jag borde drömma eller åtminstone sova just nu och ha skrivit det här i morse. Men då jag har haft på paddan så har jag spelat Sims Freeplay (omg efter senaste uppdateringen så kan man ha hästar där också!! Yes!!!) och tittat på Arrow. 
Det jag drömde om känns det som om jag har drömt i en tidigare dröm kanske samma natt eller nyligen...  Ett ställe där man kunde spela någonting i stil med krocket men jag minns inte exakt hur det gick till och det var i en hall, som en gympasal eller där man spelar tennis. Före man började så måste man hoppa nerför en vägg, det stupade rakt ner typ som ett tvåvåningshus åtminstone. 
Man måste hoppa ner för att börja, ingen aning varför. Det var naturligt för alla andra att hoppa. Och man landade på fötterna som om det skulle ha varit ett hopp från en stol. Men jag var livrädd. Jag hade varit där med min familj i en tidigare dröm, då hade jag hoppat och klarat det men nu jag hade varit så skräckslagen så jag ville verkligen inte hoppa en gång till. Den här gången var jag och Becka påväg hem från något, det var kväll och mörkt och vi for till det där stället och mamma och pappa var där också. 
Hmm. Senaste tiden är det de allra närmaste av de rätt så få människor som jag känner som vill att jag ska göra något som jag inte vill i mina drömmar. Och det där stupet är det ju egentligen galet farligt att hoppa från. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar