Sidor

torsdag 1 maj 2014

Nu är jag tillbaka!

Just det...
Det blev en medveten paus på några dagar här nu. Ett matteprov och ett finskaprov som jag måste fixa var det, så det var det som jag ville koncentrera mig på...
Jag har försökt dokumentera mitt liv i bilder under tiden. Heh. Det som har hänt är väl typ blåbärsdressyr i lördags med Zam, jag vet inte om jag ska säga att det var min första dressyrtävling eller inte, det var ju bara för träning... Det var ett lätt C program och det gick bra men det var Zam som var bra av oss och jag som gjorde misstagen... Melinda var också med i travprogrammet med Sofi och Paulina. Jag kommer att skriva ett enskilt inlägg om blåbärsdressyren sen.

Tja jag vet inte jag. Det har varit några jobbiga dagar nu och jag kom på att det har varit rätt stressigt det här halvåret och jag har ännu samma äckliga tuggummin kvar som jag köpte typ i januari...ish.
I måndags iallafall så var jag till skolan, repetera matte och så for jag till stan och körde runt i staden och köpte en vårrulle och sen for jag till Prisma och köpte en ny mascara och en ny eyeliner och en glass och så for jag hem och på kvällen satt jag i lusthuset i hästhagen och räknade matte. Jag hittade en sida i häftet som jag hade skrivit "Sudden Joy" på (och "Shadow In My Blood", det är en Dark Tranquillitylåt). På tisdag var jag och skrev matteprov i ca 2 timmar, sen övade jag resten av dagen på finska och kände att jag började bli förkyld och sen i går så skrev jag finskaprov i en halv evighet, for och köpte glass och for hem och såg på Game Of Thrones. Sen skulle jag och Amanda ha hittat på någonting... Och såklart så började jag bara känna mig mer och mer förkyld då och kom fram till att jag  är nog inget trevligt sällskap i kväll så det enda jag gjorde var att borsta Sniff och se på Game Of Thrones och Mumintrollet och Kometen. Hah. 
Idag hade jag och Becka tänkt fara till Jpr och se på regionhoppning men det lär inte bli av och jag är så jävla arg över att jag alltid lyckas bli förkyld då jag inte borde vara det... I förra året på vappen så var jag också förkyld. Och på penkkis. Jag har inte varit förkyld sedan penkkis faktiskt och nu kunde man bli det då minsan... (Usch, jag minns förra året på vappen så var jag ju i skolan och då minns jag att jag kände mig typ död då vi sjöng in våren och sen på kvällen så var jag ensam hemma och var lite arg då också.
Det var väl lite vad jag har gjort nu de här senaste dagarna om någon undrar vilket inte många gör (jag har haft typ högst 3 sidvisningar per dag tror jag) men ändå...
Iallafall,mstay tuned...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar