Sidor

söndag 25 maj 2014

Melissa McBride är awesome!

Det här hon som är Carol i The Walking Dead och jag typ älskar henne. Och det var faktiskt lite som att jag inte riktigt noterade henne till först men sedan så gjorde tumblr och insta sitt och nu så är hon en av mina favoriter över allt annat.
Igår, 23 maj så fyllde hon 49 och det är väl anledningen till att jag skriver om henne nu. Antar jag. 
Melissa är helt adorble tycker jag.
                       
Ah jo, ibland så finns det folk som tycker att hon är en "gammal kärring" och så vidare.... Tänker någon ens det så kan det hända att jag biter de som tänker det och då så biter jag deras fingrar så att de inte kan använda dem och kommentera sådant skit på nätet. Hah. 

Och jag tyckte verkligen att hon var väldigt bra som Carol i säsong 4. 

                         

Melissa och The Reedus. Hihihi. 

                            


Jag kom fram till att hon har det här samma uttrycket på typ alla bilder... Men å andra sidan så är det just det jag gillar med henne. 
Melissa har också en hund som heter Lincoln. 
Jag vet inte vad mer jag ska säga.
Jag rekommenderar att man ska följa Melissas Twitter. Hon är bra på twitter. Sök bara på Melissa McBride.


Totalt random inlägg. Jag är trött. Godnatt. Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar