Sidor

fredag 23 maj 2014

Kung Fu Panda

Idag så har jag mest sysslat i stallet och så har jag sett på Kung Fu Panda. 
Första filmen då. Jag ska se tvåan just också. Ettan har jag nog sett förr och början av tvåan.
Animerade filmer is da shit. Bara så ni vet. De är typ bäst. Just nu så vill jag bara se animerade filmer. Jag blev så tagen av Despicable Me häromveckan. Det var så jävla roligt så jag bet inte vad jag ska göra. Typ se dem pånytt.
Japp. Vem har sagt att det är barnfilmer eller barnsligt? Löjligt. Tycker jag. 
Det är ju nog gjort så att det är lämpligt för barn att se på men sen så passar det ju alla åldrar också. 
Ibland så vill man bara ha det här lyckliga slutet och det är ganska skönt då ingen dör i filmerna heller. Eller nåja, man kan väl nog säga att det finns tyyyp dödsfall i Kung Fu Panda men det är ju inte direkt som Game Of Thrones där de mördar så att blodet far åt alla håll ibland...
Nä...nu ska jag börja avsluta. Jag ska ju hinna se på Kung Fu Panda 2 idag också. 


                 

                 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar