Sidor

tisdag 6 maj 2014

Jag tror bestämt att jag också blir student i år...

Det är en känsla av enhörningar det.
Det tog typ lite längre för mig att fixa allt, alltså ärligt talat så har jag fixat 3 av 4 finskakurser som måste vara godkända den här terminen. Det har varit mycket och svårt och jag är ju inte bra på att göra någonting snabbt eller flera saker på en gång. Ibland vet jag inte varför jag har fortsatt ens. Kanske för att jag är så jävla envis. Men idag så fick jag veta jag blev godkänd i finskan och skrivningarna tror jag nog att är ok. Inte för att jag har bra betyg eller så. Men ändå, då det här är klart så kan man gå vidare i sitt liv. Och så vidare.

Jag har ju nog redan köpt en klänning redan typ för 2 veckor sedan. Så där ser den ut då...
             
Det är en tid sen jag provade den men jag gillade den verkligen. Jag ville inte ha någon klar färg och så ville jag helst ha en som har någonting över axeln på ena sidan men inte på andra. Den här har ingen dragkedja och är väldigt lätt och det är ganska awsome för jag hatar att bråka med dragkedjor och klänningar som är av sånt där svettigt material. Annars så är den där färgen och jag ganska obekanta för varandra (hahahhaha...det lät weird) men ibland så måste man prova på något annat och det känns som att det inte skulle passa med svart den dagen heller på något sätt. Jag ska ha mitt fickur till det här för det kommer att passa och så ska jag ha höga skor. Jag vill gärna se både lite bohemisk och snygg på samma gång liksom och så får man hoppas att klänningen tål att Sniff biter i den en gång. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar