Sidor

måndag 26 maj 2014

Jag känner mig lite ugh...

Wtf.
Woop, måndag. 
Det är ganska skönt med vardagar nuförtiden haha.
Den här senaste timmen så har jag råkat läsa en recension om en bok om Kurt Cobain där hon som gjorde den där recensionen tyckte att han sög. Jag tycker inte om att läsa sånt för det gör att jag blrjar tvivla på vem jag ska tro på i den här knepiga världen. 
Speciellt då jag inte har varit insatt i Nirvana så länge. 
Men. Jag tror nog att Kurt var ganska knepig och underlig och det är inte alla som kan förstå det. Att hans bra sidor fanns på grund av de dåliga och vice versa, det är helvetes svårt att förklara.
Jag tror att jag åtminstone är på det sättet. Jag känner mig som en demon ibland också.
Jag talar inte mer om det nu...
Sen hittade jag en bild på insta om dåliga fanfics och då kollade jag in det på tumblr. Ermahgeerrdd...
Haha! Omg! Dumb fanfic moments ska man söka på. Det man hittar är då vad som verkar vara typiska One Direction fanfics. Isch. 

Hm. Jag tror nog att jag skulle kunna skriva någonting jag också. Men jag vet inte om jag precis skulle skriva fanfics. På sin höjd alternativa historier om twd, typ vad som skulle ha kunnat hända om typ Merle eller Lori skulle ha överlevt.
Men helst så vill jag hitta på egna historier. (Vilket inte utesluter att Kurt Cobain är inblandad.) 
Tja. Jag vill ju sen skriva sådant som har en mening också.
Jag tänkte ju fara ut jag nu och regner bara slafsar ner. Då blir ponnyerna våta och då är det inte så kul att borsta dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar