Sidor

fredag 30 maj 2014

Jag är inte på mitt bästa

Jag har varit inne och försökt fixa det sista i rummet, det har tagit en stund. Märkte bara att jag bara slet i håret mer och mer och att det gick sämre och sämre att andas där inomhus så jag for ut och nu sitter jag i boxen i stallet och Zam står här just nu och äter hö. Jag vet inte varför jag känner såhär och jag vet inte varför jag bara vill fly till Antarktis eller något eller varför jag önskade att jag skulle få klor som en katt har och riva ännu mer...
Men vad skulle jag göra utan ponnyerna för nu är jag redan lugnare.
Jag är inte på mitt bästa just nu känns det som, fast jag bordd vara det. Jag borde vara skitnöjd och megalycklig, jag klarade mig bättre än vad jag trodde jag skulle i studenten och nu är jag klar. För ett år sedan så var jag väldigt långt ifrån det. 
Jag borde väl känna att jag har livet framför mig. Det känns inte så heller. Skulle jag kunna förvandlas till en häst så skulle jag vara en häst just nu, absolut.
Men det är väl bara att bita ihop tills man känner blodsmak och försöka att inte slita sönder frisyren i morgon och sedan försöka se glad ut. Överleva intagningsproven som jag ännu har framför mig...och sådär.
Tja jag vet inte, förlåt för att jag skriver sånthär. Men jag vill på något sätt att folk ska veta det, att jag inte kan känna mig på det sättet jag liksom borde känna mig. Typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar