Sidor

måndag 19 maj 2014

Helt random inlägg

Jag vet inte vad jag ska göra för tillfället så jag bara sitter här. Jag såg just nästsista episoden av Supernatural för den här säsongen. Sista kommer imorgon tror jag och det kommer att vara grejer det. Det kommer att hända saker och det kommer att vara hemskt och kännas hemskt. Det har varit en ganska "lugn" säsong på något sätt fast det har varit hemska saker i bakgrunden som jag tycker de borde ta itu med. Typ. Nästa säsong är väl sista säsongen. Jag är inte säker. Men det här var nionde och jag har hört att nästa är sista. Sad...men jag började se på det i förra somras så det är kanske värre för de som har följt med från början. 

Hm jag vet inte alls vad jag ska skriva om egentligen. Jag sitter mest här och funderar på mina modellhästar och hur jag borde organisera dem och att jag vill ha fler. Jag har en del och de är viktiga för mig varendaste en av dem och jag har ingen aning om varför, ärligt talat. De är bara hästar gjorda av typ plast.

Fast, å andra sidan så har jag en konstig relation till många av mina döda ägodelar...
Okej, det lät ju inte alls konstigt...

Imorgon ska Melinda tävla dressyr. Hjälp! Jag är supernervös redan. Det är ju inte jag som ska rida men det gör mig typ bara mer nervös liksom.

Såhär såg Zam ut på mulen för några dagar sedan då han hade kliat Melinda. Haha! Han fick mustach.

                   

Usch det är såå myckeet saker här i rummet som jag skulle behöva få ordning pååååå....
Jag tror nog att jag måste sälja en del saker på loppis. Funderar typ att fara på måndagsloppis som de har i stan på måndagar. Det lär vara gratis att vara där. 
Dessutom så har jag en massa gymnasieböcker som jag verkligen vill sälja. Jag tror att jag ska skriva en lista på alla böcker jag har och sälja dem. Yay. 

Nu slutar jag skriva på det här randominlägget. Det är random så det räcker till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar