Sidor

söndag 11 maj 2014

Extremt tråkig dag och Arrow

Värdelöst tråkig dag för jag har liksom börjat känna mig förkyld igen. Det värker liksom överallt och det enda jag har gjort idag typ är att se på Arrow. Jag är typ inte pepp på någonting idag. 

Arrow sen är min senaste serie som jag plöjer igenom. Det handlar om Oliver Queen som är en mångmiljardär (och playboy) som har kommit tillbaka efter att ha varit skeppsbruten på en ö i 5 år för att försöka rädda sin hemstad från en massa skit. Det gör han genom att bli Green Arrow (fast det kallas han först i andra säsongen). Han skjuter med pilbåge och har en huva på sig. Det är inte en så realistisk serie och det lär vara så att det finns serier som i serietidningar om Green Arrow och så är han en superhjälte typ och det förklarar pretty much att det är orealistiskt (haha). Efter att ha sett på Game Of Thrones så är det ganska skönt att se på en serie där det inte finns så många huvudkaraktärer. Det finns nog flera men det är ju Oliver som är den viktigaste. Och guess what: för en gångs skull så tycker jag om huvudkaraktären i en serie. Alltså i The Vampire Diaries så är det ju Elena och hon har varit störande många gånger och i The Walking Dead så är Rick den det började med och han är inte min favorit fast jag har börjat tycka mer om honom nu. I Game Of Thrones så brukar de man inte tycker om dö förr eller senare också. 
Ärligt talat, Oliver Queen är helt amazing. (Och Felicity såklart.)
                         

Nu ska jag fortsätta ha tråkigt. Tror jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar