Sidor

lördag 10 maj 2014

Ett blogginlägg om ponnyerna (som vanligt)

 Den här dagen går fort... Jag steg ju upp rätt sent på grund av att jag inte kunde sova för att jag var täppt i näsan. (Det sa jag ju tidigare.)
Iallafall så var det meningen att jag skulle ha ridit Zam tillsammams med Becka och Tilten men eftersom då skulle S och P komma och rida Pona och så var jag sådär trött och snörvlig så for jag inte med Becka och Tilten. Det är ju ganska jobbigt att hänga efter Tilten ibland. Egentligen så är det ju också jobbigt då Zam går sakta och trögar också. Jag vet inte riktigt vad som är jobbigare... Idag var han ganska trög, jag tror att han helst skulle ha varit i skogen på de där små stigarna och lufsat. Han tyckte också att det var läskigt att bli borstad med annat än Magic Brush borsten idag. Han brukar tycka det på våren och liksom försöka gå undan då man ska borsta. Den här våren har det inte varit mycket sådant men det beror säkert på att han har fått Shyfeeder (det är typ vitaminer) och det har tagit slut nu.

Igår körde jag Pona, hon var kul att vara med och så har hon snygg svans för tillfället. Hon är snygg... 
Hah, och så lyckades jag få bilder av mig och Sniff med hjälp av en phototimer-app. Riktigt bra app faktiskt, man kan ställa in hur många bilder man vill ha och hur lång tid mellan bilderna och så vidare och den är gratis. Den heter typ "phototimer app". 
Tja, Sniff är ju iallafall söt på bilden, själv ser jag ut som ett troll typ.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar