Sidor

söndag 11 maj 2014

En Kurt Cobain-bildbomb

Ikväll så började jag tänka. Och fick dåligt självförtroende sådär mittiallt om att jag är ointressant och tråkig och ful. Bara sådär bam!
Det finns ju många som är intressantare och snyggare.
Men å andra sidan så finns det värre problem i den här världen än mina problem och jag klarar mig helt fine.
Faktiskt.
Jag har liksom slutat att gräva ner mig i det.
Dessutom så finns det ju Kurt Cobain. Det är så för mig att ibland så hjälper musik, filmer, serier eller någon känd person mig på något sätt att liksom våga eller något. Får mig att känna mig bättre. Just nu så är det Kurt Cobain. Han verkar ha varit helt underbar tycker jag. Inte för att han var perfekt eller någonting, men han verkar så speciell och äkta på något sätt.
Tycker jag.
Jag tycker också att det känns som att han lever vidare på något sätt, fast han dog för 20 år sedan.
Ah, jag hade inte menat skriva så mycket, jag hade mest tänkt att det här skulle bli en Kurt Cobain-bildbomb.



                
Jo, och jag har inte varit ett Nirvana fan så länge alls men nu tycker jag att jag vill vara det. Så det så.

       



Cuuute!
                      


    

                        Också cuuute.
                         


                    
Alla bilder hittade jag på We Heart It.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar