Sidor

torsdag 15 maj 2014

Efter att du har läst det här så kommer du att tro att jag använder droger men det är inte sant, jag bara är sådär crazy

 ...det är som en mardröm efter en middag på en självdöd gris var en av mina första tankar idag och det var det som Mumin sa då han räddade Snorkfröken som hade blivit fångad av Angusturan. 
Angusturor blir lätt förolämpade.
Imorse, eller just inte så länge sen så var jag ut och fixade stallet. Mamma brukar typ göra det varenda dag och hon verkar nog gärna göra det också. Men jag saknar mening i livet. Eller iallafall så saknar jag ett jobb och så vill jag inte heller sova bort förmiddagen hela tiden och visst känns det som om livet har en mening på nytt för jag är pigg som en pigghaj. Det är faktiskt inte jobbigt alls att stiga upp och gå ut och ta ut Sniff och fixa hö åt dem, fixa mat åt Perttu och mocka boxarna. Det är bara det att slowfeedinghönäten är så stora så halva Rysslands befolkning ryms i dem. Dessutom så står Zam och Sniff och äter av höet man ska sätta dit och så måste man binda ihop det med balband i toppen för annars så kan Zam gå och böka i det.
Senast jag var ut och fixade ponnyerna så var Tilten här. Jag saknar den där långbenta knasbollen varenda dag. Han var ju bara här i lite över 2 veckor men ändå... Melinda saknar honom också. Igår då vi närmade oss där var han bor så gnäggade hon. Hon verkar verkligen tycka om honom. Jag har funderat lite varför hon tycker att han är så fantastisk. Det kan ju inte bara vara för att han är snygg. Jag tror att hon tyckte att han var kul att vara med.
Haha och just så låg Zam och solade sig men han steg tydligen upp just. Det blåser inte idag och det verkar bli rätt varmt. Zam tycker att ju varmare det är desto bättre. Han får aldrig för varmt då han går i hagen och öffar. (Öffar för han säger typ ööfff då han vilar och solar sig. Han har mest random ljud för sig. Sniff säger ju sniff och Pona säger Tick! Pick! Klick klick tick!. Ofta det är så man beskriver hur hästar låter. Ja just det, Sniff brukar gnägga förnärmat då han vill ha mat. Då ska han ha mat. Han hotar med att ringa och klaga någonstans om det inte sker nuuu.
Nu ska jag sluta för jag skulle väldigt gärna vilja kolla på en animerad film före jag far till stan och gör lite stuff och thaangs jag tänkte göra.

           

En random bild som jag hittade på We Heart it som passar till inlägget tycker jag. Meow.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar