Sidor

fredag 30 maj 2014

Det börjar närma sig

I övermorgon så är det lördag och då är gymnasit typ ett avslutat kapitel för mig antar jag.
På söndag så har vi den där grejen då folk får komma hit, vad man nu brukar kalla det. Man får nog komma hit om man vill. Vi har tårta och (salt) paj och så kommer djuren att ta emot folk har jag bestämt. Man får nog ta med sina husdjur om man vill har jag också bestämt. Tyvärr så kanske inte allt jag har bestämt blir som jag har bestämt men vi får se. Troligtvis så kommer det inte såå mycket folk. Jag har ingen stor släkt och dessutom så är jag också foreveralone. Så. Men söndag klockan 3 och några klockslag framåt. Eller var det tedan 2? Och ifall man anser sig att till och med köpa någonting åt mig så ska det antingen vara användbart eller blått (jag är sjukt besatt av färgen blå, jag vill ha blå rosor och blå blå blå alltihopa.) eller så ska det vara någonting som är svart och död-coolt. Jag säger inte nej till en monstertruck heller. Om du till exempel vill ha världsherravälde och har pengar så kan du köpa en monstertruck åt mig och så tar vi över världen typ. Jag är bra att ta över världen tillsammans med. Ja just det, jag vill ju ha Norman Reedus också. Norman och en monstertruck.

Ojj vad blir det här inlägget till. Hjälp!
Idag så har min episka städning av rummet gått framåt. Det är så rent här. Det känns bra. Fast jag hann inte med så mycket annat. Nu behöver jag bara lägga saker på sina rätt platser och så är det klart.
Sen för att fortsätta vara normal: jag hittade en Hevisaurustatuering som har kommit med ett påskägg och så tatuerade jag mig tillfälligt med den... Det var kul. Exakt det man gör 2 dagar före man blir student och så.
                       

Godnatt, jag har lite simmar i Sims Freeplay att godnatta också. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar