Sidor

tisdag 27 maj 2014

Det blir väl sommar i år också

Idag så hade vi övning inför studentdimissionen. Okej, nu vet man var man ska stå och sitta och sådär. Annars så kändes det lite onödigt hela den grejen. Sen var jag och Amanda till stan och äta asiatiskt foder som jag inte vet varför jag är besatt av. Haha. Sen var vi en stund i stan ännu. Sen for jag hem och bökade lite i rummet och såg på Frozen. (Alltså jag har nog tyckt om animerade filmer förr...men nu ser jag typnästanbara på det. Hm. Det är det ända jag tjatar om här tycker jag.)
Nu ska jag snart uut och rida Zam!!! Yeeeaaaah! Becka är till Tammmerfors på skolresa. Det känns inte så länge sen jag gick på nian och var till Tammerfors. Redan 3 år sedan...

Sen så tog jag lite bilder för några dagar sedan, det var då det var varmt. Typ i lördags.
Jag är ganska nöjd med vad min iphone 4 kan åstadkomma ibland. Haha.
Det är mest blommor och sånt skit. Körsbärsträd och äppelträd som är här på gården. Rätt fint då de blommar samtidigt. Men jag är ju inte riktigt någon blom-typ... Det ska vara blod, eld och död. Typ.(Fast jag gillar blå och svarta rosor.)
Ändå så är ju blommor enkla offer att fotografera. 
(Meh...jag stör mig på lyktstolpen på första bilden...) 




                               








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar