Sidor

torsdag 22 maj 2014

Are humans real?

Jag är trött men jag får väl skylla mig själv på något sätt för att jag var uppe länge och läste en blogg om spöken och annat övernaturligt och sysslade med numerologi mitt i natten typ. (Det handlar om att översätta sitt namn till siffror och ta reda på vad det betyder och så där.) 
Klart att jag inte kunde sova sen för jag läste om Poltergeistar och spökclowner. Jag tror på spöken och sådant, det har jag gjort halva mitt liv så det är inget konstigt med det men då började jag tänka på läskiga clowner som är spöken och farliga och det kändes inte så bra. Så det kändes som att det tog 7 evigheter för mig att somna... 
Sen kändes det som att den här dagen tänkte börja suga den också men då såg jag att jag hade en till följare på insta och jag blev lite chockad för det är ett Nirvanakonto som jag började följa först. Omg yes. (Jag är lite för besatt av instagram ibland.)
Nu ska jag också hitta på någonting med Sniff. Han behöver röra på sig så han inte stelnar bort och blir konstig.
 
          
                
Passande bild...mwhahahah. 
Jag har liksom en massa bilder från We Heart It på ipaden som jag vill använda till någonting. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar