Sidor

måndag 19 maj 2014

25 Saker jag vill göra

1. Träffa Norman Reedus.
2. Krama Norman Reedus.
3. Ta en riktigt badass bild av mig och Normski, göra en förstoring av den och hänga upp den på väggen.
4. Jag vill vara bff med Norman Reedus. Jag vet inte om det är så bra idé att gifta sig med honom. Han har typ aldrig varit gift ens och sådär. 


                    

5. Ha en svart katt som Normans katt Eye In The Dark.
6. Adoptera en katt, det tycker Norman att man ska göra.
7. Vara en katt för en dag.
8. Ha en massa olika djur, det är så många så det blir för mycket att räkna upp.

               

9. Färdas efter samma väg som Rick då han red in i Atlanta i första avsnittet av twd.
10. Se en massa platser på jorden, igen så är det för mycket för att jag ska orka räkna upp det.
11. Jag ha en monstertruck


12. Jag vill också ha en cool bil, ungefär som Deans Impala.
13. Sen ska jag köra omkring och lyssna på djävulsk musik.
14. Jag vill också sakta köra efter folk som är ute och joggar och ha på den där Eye Of The Tiger skithögt. Haha.


15. Jag vill råna en glasskiosk.
16. Jag vill fara till Prisma då det inte finns folk där tillsammans med Pona och så ska jag förvandla golvet med ett magiskt trollspö så att Pona kan gå på det och så ska vi köra där och träna agility och sådant och kasta godis och sådär.
17. Egentligen så vill jag fara till rymden också men jag vågar inte och det är dyrt.
18. Och så vill jag vara med i The Walking Dead.
19. Jag vill ha en varmblodig (föredetta) travhäst. 
20. Jag vill ha en massa hästar. Eller, det räcker med 5.


21. Jag vill också ha en enhörning. 
22. Det finns också en massa band jag vill se live. 
23. Jag vill gå in i en affär och fråga vad det är för dag och årtal och då personen i kassan svarar så skriker jag "yeeah jag lyckades" och springer ut. Typ. 
24. Jag vill också ha en traktor. En John Deere.
25. Jag vill säga lol vid opassande tillfällen.


                    

Omg yes, nu får det räcka! 
Bilderna hittade jag på We Heart It, Pinterest och Google. 
Yep. I Januari så gjorde jag en 10 dagars lista, antagligen så minns ingen till det men jag gör det. Sista saken var "5 saker jag vill göra i framtiden", det hann jag inte göra då och det här blev 25 saker jag vill göra, typ i framtiden eller nuuu...så...det är väl bra sådär antar jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar