Sidor

onsdag 23 april 2014

Ugh, jag tänker så mycket

Den här dagen har känts lite som en mardröm och jag har känt mig som en katastrof och jag vet inte vad jag ska skriva om heller men det bästa som hände var att jag fick ett sms av studiehandledaren om att jag blev godkänd i nätfinskakursen och fick vitsordet 6. 
Det var en lång mening.

Bild på fullmåne...
         
We Heart It. 
Det finns så många bilder där som är så bra som vill sätta upp hit... Det blir lite knepigt det eftersom det är så mycket och dessutom så är det mina egna som kommer hit i första hand då också.

Dagens stora fundering: Illuminati... Skulle det kunna finnas något sådant eller inte?

(Alltså det är en konspirationsteori. På 1600-talet fanns det ett sådant hemligt sällskap, men det är en populär konspirationsteori att det finns ett sådant sällskap och de har lockat till sig personer med makt, presidenter osv och också kändisar som Jay-Z, Rihanna....Justin Bieber...och Mother Monster, Lady Gaga...och typ resten av dem också. Omg.... Illuminati försöker då ta över världen typ. Och det är skumt. Det är ju nog så att man skulle kunna tro på det, så pass övertgnade låter det men ändå... Djävulen har också något med det att göra och så finns de några procent som tror att det finns ödlemänniskor från rymden som bor i underjorden och lever på blod och kan skifta skepnad. ...mh, började precis tänka på Leviathans i Supernatural...)

Jag kom iallafall fram till att det verkar ju vara i USA som det händer och det är mest höger-amerikaner som tror att det finns. Och ni vet, amerikaner... Inte för döma eller något men USA är nog ett rätt så galet land. Om någon försöker ta över världen så går man nu inte hela tiden omkring och får saker att peka på att man tänker göra det heller...

Tja. Förlåt mu bara för det här, men jag funderade bara en del. Så går det.


Nåja, det är en dag i morgon också så jag tar och avslutar nu för idag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar