Sidor

onsdag 2 april 2014

Teenager Posts

Okej, jag har nästan exakt 8 månader på mig att vara tonåring ännu, det kan man fira med Teenager. Posts från We Heart It. Haha. 
De brukar kunna stämma in på mig ibland. 


(Ugh, jag skulle aldrig orka se mig själv då jag sätter på telefonen. Just nu så har jag en bild av Norman...) 

(Pinsamt. Som om man ser på TWD och de råkar ha en sexscen och någon råkar komma förbi och ser det. I TWD finns det väldigt få sexscener. På 4 säsonger typ 3-4... Då är det verkligen "it's not what it looks like". Tja, så är det också då man sysslar med ponnyerna ibland och man gör någonting udda och någon ser. Som att gå med en sadlad ponny på vägen och ha hjälm på. Det ser som ut som att man har ramlat av.)

(Så borde det alltid vara.)

(Hello Norman...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar