Sidor

lördag 5 april 2014

Sniffetysniff

Hästarna och Game Of Thrones är vad mitt liv har kretsat runt.
I går så var jag och Becka och rida med Zam och Tilten och jag freakade inte. Vissa gånger gör jag inte det eftersom odds was in my favor. (Om du vet i vilka filmer de säger något i den stilen...så är du awsome.) Det blåste inte och allt har perfekt och det kom inga monster som jag blev rädd för och inga monster som Zam blev rädd för och inte heller några monster som jag var rädd att Zam skulle bli rädd för. 
Idag blev Ponan riden av Sofia och Paulina. Becka och jag stövlade med och gick med Sniff. Till först så var han sur och trög och ville inte men då vi for hemåt så var han mer framåt. Han brukar alltid gå snabbare hemåt.
                              
Pona och Tiltpojken igår. Ikväll hann Zam ta platsen utanför boxen där Tilt är på natten. Annars har det blivit tradition att Pona står där och pipar och Tilten nafsar på henne och står och smackar och låter konstigt. (Det låter som att han kanske har en glugg mellan tänderna eller någonting. Typ)

Imorgon blir det hästmässa i Tammerfors. Även om resan handlar om hästar så ser jag inte fram emot att behöva vara omkring människor hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar