Sidor

torsdag 10 april 2014

Seriösa funderingar om hur jag har ändrat bloggens utseende

Första större förändringen i den här bloggen. Det är liksom lite kul ibland att ändra på saker. Jag tyckte också att bakgrunden kändes lite vintrig. Inte för att svarta rosor kanske känns så soligt och glatt som det borde göras på våren men det är iallafall då som saker typ blommor och andra hemska växter blommar. Sen skulle jag få huvudvärk av min egen blogg om den ser för glad ut. Det är inte bra. Inte för att jag hatar färg och sånt... Men jag kände väl för något mörkt och gothiskt. Jag hade tänkt ha någon bild från The Walking Dead-introt för det är superfint, tycker jag men sen var alla bilder för stora eller för små och det såg inte bra ut. Kanske till hösten då twd är tillbaka... 
Jag tyckte också att headern som jag hade före var lite dålig. Bilderna var väl okej men texten... Hujedamej, vad tänkte jag? Fula skuggor på bokstäverna, jag vet. Men den här nya headern är en av mina bästa någonsin tycker jag. Det visar lite vad jag är liksom. En zombie. Haha. Eller att jag tycker om twd. ("I'm just another monster" är också från twd.) Tja. Att ha bilder gjorda med Dead Yourself... Så blir det då man har en ipad och problem med dator. (Vi har en fast som funkar men den är gammal och bökig.) Jag vet inte heller någon som vill ha någon photoshoot med mig. Shiet, jag har såå många idéer till photoshoots... 
I mitten så är det en bild av Sniff och den gillar jag på något sätt. Solen och sådär. Jag har också ändrat på "vad man troligtvis behöver veta om mig". Haha. Nu är också "om mig" och bloggarkivet till höger. Det började kännas tomt.
Okej...vilket inlägg. Om hur jag har ändrat om i bloggen. Men jag vill komma ihåg vad jag har haft och sådär bara. 
              

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar