Sidor

torsdag 10 april 2014

Sen kväll med Game Of Thrones igen....

Jag säger bara: slutet på fjärde avsnittet i Game Of Thrones säsong 3. Daenerys Targeryan. Drakar och sånt. Jag fattar inte hur hon kan vara så jävla smart och sen dessutom vara så snäll... Eller snäll är fel ord kanske. Mer godhjärtad och rättvis. Och så har hon drakar. Shit, Game Of Thrones kommer att sluta med att hon har världsherravälde.

Så hon är en av mina favoriter i Game Of Thrones. (I Game Of Thrones får man inte ha en favorit. Man kan ha sisådär 5... För det är så många med och de hatar varandra allihopa typ.) 

Den jag älskar mest är Jon Snow. Han tog andraplatsen på min snyggast-ever lista. Om man räknar med typ både overkliga och verkliga personer. Ni vet vem som är först. 
(En rednecktyp som dödar zombies med pilbåge och kör motorcykel. Den riktiga versionen av den personen kör också motorcykel och har en svart katt.)
Men tyvärr så har jag hört att det kommer inte att sluta bra för Jon Snow, visst, det kan jag tänka mig... Men han är så jävla perfekt. Han borde inte kunna dö. Isåfall borde han komma tillbaka som enhörning. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar