Sidor

tisdag 22 april 2014

Så är det då man bor i en knasig avkrok i världen...

...alltså Finland.
Jag såg på Instagram att Chandler Riggs, som är Carl Grimes i The Walking Dead hade satt upp den här bilden. Från ett finskt fan. Lucky girl... (Och tja, Fazer och just då Geisha är ju helt áwesomeness, choklad SKA vara Fazer, det som inte är det råtycker jag inte lika mycket om. Haha.)
Eller något. Tänk om någon av de i TWD skulle veta att just jag existerar...
Hm. Fast många amerikaner vet inte ens att Finland är ett land...
Sen är ju Chandler awsome. Han var SÅ bra i säsong 4. Ibland känns det som att jag är för gammal för för att vara ett fan av honom fullt ut, jag är nog det. Skulle säkert gilla honom mer om jag var yngre...suck. Nåja, jag har iallafall Norm och det är verkligen inte dåligt.
                      

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar