Sidor

måndag 21 april 2014

Påskhelgen

Så for påsken då och jag har sysslat med saker och glömt bort att jag har en blogg. Ärligt talat så gjorde jag det. Jag har varit med ponnierna varenda dag. Det är typ bara de jag pratar om, tänker på och drömmer om just nu. Och det är bara underbart att hinna vara med dem så mycket.
Men jag har inte bara varit hemma faktiskt. I lördags var jag och Amanda på äventyr och gjorde stan osäker. Det betyder att vi for in till stan och så gick vi omkring och sen ville vi ha glass och for till abc. Egentligen tänkte vi fara till McDonalds och köpa glass fast där fanns det människor. Nog för att det finns människor vid abc också, rätt mycket faktiskt men det är iallafall större där så man kan liksom ha ett större avstånd mellan sig själv och människorna. 
Sen körde vi omkring. På denhär bilden syns UPM och det är kul. Någongång ska jag fara på äventyr med Opeln och köra till UPM. UPM kan man bli fascinerad av, det syns så mycket och exploderar ibland och är stort. Haha... Observera ufot på bilden. 

           

Staden...


Sen for vi på en krokig väg till Bennäs (och upplevde naturen) och körde runt där och stannade vid den där kusliga byggnaden som är ett gammalt slakteri vilket gör den ännu mer kuslig fast jag är inte rädd. (Tänk att jag tog den bilden med min iphone... Fast den är nog redigerad och så. Tänk vad det kan göra då man ändrar lite kontrast och ljus.) Sen for vi till Pauen och Antons och for hem alltför sent.


Sen har påsken varit varm och mycket choklad. Ugh. Och idag på kvällen var vi till mommo och moffas.
I lördags körde jag Pona, hon var awsome. Vi stannade efter halva rundan och åt gräs. Jag hade med saft år Pona, hon ville inte ha det, Zam drack upp det istället. 
I går var jag och gå med shettisarna. De är inte enkla att vara och gå med om man ska gå med båda två. Men vi kom runt.
Idag var S och P och träna dressyr med Pona, Sniff kom också med och tyckte att det var kul. 


Sen tror jag att jag ska försöka skriva någonting annat än om ponnierna, men vad?
Alltså det blir som så samma sak hela tiden... Det är liksom mitt liv just nu det bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar