Sidor

fredag 11 april 2014

Let's find Nemo then...

Alltså hej. Ännu en lite för sen vardagsnatt spenderad tillsammans med...Gaaame Of Thrones. Om man nu kan umgås med en serie. Alltså, jag vet inte ens varför jag skulle behöva bry mig i deras öden...men varje gång jag ser in i Jon Snows ledsna bruna ögon så känner jag att det här måste jag bara göra... Eller näej, det är bara en helt amazing serie som man blir helt tagen av. Fast fortfarande inte lika dödligt som The Walking Dead. 
Okej, nu tycker de som inte blir sådär tagen av en serie att jag är nuts och de som har upplevt liknande vet hur det känns. 
På tal om att tycka likadant. Det är 2 saker jag skulle tycka att skulle vara kul: 1. Zombieapocalypse. 2. Att vara en fisk. Ingen jag har frågat skulle vilja vara en fisk. Jag tror att det skulle vara kul...att simma runt och inte kunna drunkna och hitta Nemo och sådär. Om man inte blir fiskad alltså. Hitta Nemo är btw världens bästa film... Ja, och så var det just nära att jag skulle ha kommenterat "fisk" på alla facebookstatusar och länkar...det skulle vara kul, speciellt eftersom jag typ inte gör så mycket på facebook, går knappt igenom newsfeeden längre ens. 

                          
Okej, det här är Jon Snow. Honom tror jag att tar om jag inte får Norman. Lol. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar