Sidor

onsdag 2 april 2014

Jag har börjat se på Game Of Thrones

Jag tänkte bara meddela att jag börjad se på Game Of Thrones idag. Någonting måste man göra så att man klarar sig utan TWD...och jag har funderat på att börja följa med det. Både Amanda och Norman har sett på Game Of Thrones så då kanske jag också kan göra det. Hah, det var lite kul för Norman började typ se på det för att någon sa att det var drakar med och det är tydligen inte drakar förrän i slutet av säsong 3 och Norman såg igenom det snabbt och sa att det var murder, murder, boobs, murder, boobs... Typ. Lol. 
Nåja. Jag förstår lite vad han menar...
Det finns 3 säsonger och säsong 4 börjar 6 april. Det är på söndag. Jag måste hinna se allt före det. Jag tror jag hinner. Det verkar vara 10 avsnitt varje säsong och de är en timme långa. Så...
Det tar isåfall 30 timmar att se allt. Det är ett dygn och 6 timmar. Om man räknar med att det börjar på måndag eftersom man har möjlighet att se det typ en dag efter att det har kommit ut så har jag ca 6 dagar på mig. Okej. 5 per dag. Och jag kommer nog att hinna med säsong 4 förr eller senare.

Jag har sett s1e1 och det verkar vara galet... Men det kan bli helt nice. Många kommer att dö...eftersom jag har hört att i Game Of Thrones så dör allihopa. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar