Sidor

onsdag 2 april 2014

En lite sad dag kan man säga...

Det har varit en äcklig dag. Eller jag orkar inte komma på något bättre att säga. Var uppe för sent igår, skrev ett blogginlägg, spelade Plants vs Zombies och såg inte på twd eftersom jag tänkte att då kommer jag inte att få sova sen... Jag skulle väl bara tänka på det då. Smart gjort av mig men det blev ändå för sent. Sen dog jag nästan på finskan ändå. På tal om finska och skola, det känns som att det börjar tunnas ut snart för mig med! Tänk det. 

Jag och mamma var och gå med Zam och Sniff i skogen idag också. Gud vad jag älskar Sniff. 
Det blir väl säkert tjatigt att höra det hela tiden. Säg något jag borde tjata om istället? 

Iallafall, han är väldigt kawaii med den här rosa och glittriga grimman. Det syns kanske inte så bra.
                                

Här syns det bättre att det är rosa. Heh. På hästmässam nästa söndag så ska jag köpa så mycket skit så ni vet inte! Fina saker. Men...tyvärr så finns det saker som jag behöver och inte bara sånt jag vill ha. Som jag vill att shettisarna ska ha. 

Det går också bra med Tilthästen. Det är inte några problem. Fast Melinda är brunstig och helt hopplös. Idag så stod hon utanför hans box och hängde och pipade men Tilten stod bara där och åt hö och tyckte att det var helt chill och brydde sig inte så mycket. Haha. 
Shit. Jag räknade ut att Pona är 17 år äldre än vad han är...

Så har jag varit deppad. För det första så vill jag så gärna träffa Norman Reedus, men han är långt borta... Tanken på att aldrig få träffa honom är hemsk. Jag börjar nästan gråta då jag tänker på det. Jag är avundsjuk på de som bor i USA, de har lättare att träffa Norman. Och jag ska som SÅ träffa honom! Han är för bra för att vara oträffad. Jag måste bara komma på HUR jag ska lyckas med det och hitta någon som vill komma med... 
Jag ska som vanlig skriva min monstruösa review men slutet från säsongsfinalen kommer jag nu att spoila under den här bilden av Norm. (Eller Daryl) Han är så fiiiiiiiiiiiiiiiiin.
                                  
Jag är såå saaad.... Alltså ingen, förutom Joes grupp dog. Men det är berkligen hemskt. En brutal cliffhanger. Jag vet inte vad jag ska göra, jag vill bara döööö då jag tänker på det.
Terminus och deras invånare suger kuk! De är onda. Nu är alla mina älsklingar inlåsta i en typ container eller tågvagn...  Utan vapen... Usch, jag kan inte tänka på det.... Jag önskar så att jag skulle kunna rädda dem därifrån och döda alla Terminusbor. De verkar ha någonting scary i görningen... Jag kan som så inte vänta till oktober... Jag vet inte vad jag ska göra. Se på en massa nya serier... 

Sen har jag bara känt mig fel hela dagen. Som något löjligt påhitt.
Pauen och Anton var hit. Det gjorde saker bättre. 
Nu ska jag avsluta den här dagen på ett bra sätt med musik. Så det så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar