Sidor

tisdag 15 april 2014

Drömde typ någonting...

Det var weird. Sniff måste av någon anledning bo på en rävfarm några kilometer härifrån och det kändes inte alls bra. Att Sniff skulle försvinna någonstans är en mardröm... Jag har drömt mardrömmar om att någonting händer med Sniff. Nåja, här skulle han bara bo på den där rävfarmemn en tid. Vi for dit och i drömmen så var den väldigt stor och fancy. Skulle det inte ha varit för att det luktade så hemskt där så skulle man inte ha trott att det var en rävfarm typ. Förutom att det var en rävfarm så fanns det drakar där också som de födde upp och skinnade. Så jag var SÅ orolig för min ponny...
Som sagt, farmen var stor och fancy. Det fanns flera butiker där. Jag var in i en av dem, den sålde smycken och sådant. Det fanns mycket folk där. Det var också smala korridorer och trappsteg och Sniff gick uppför dem. Han kan nog typ göra det också. Vi kom fram till en dörr och i rummet satt en massa folk var kostymklädda och hade möte. Många av de som satt där var såna jag känner eller vet vem är i verkligheten. Det kom också in en stor kille med en smutsig ljusblå ful stickad tröja. Han var jättestor och hade typ mörkbruna eller svarta dreads. Jag kände igen honom, men kom inte ihåg var jag sett honom. Sen har jag kommit fram till att han såg ut som Khal Drogo i Game Of Thrones...
Han sa ingenting och hade samma uttryck i ansiktet...


Ni vet inte hur lättad jag blev då jag vaknade och kom fram till att Sniff ääär......här hemm och inte på en rävfarm... Jag skulle förresten aldrig låta honom vara på ett sådant ställe...

Hm, det känns som att den här drömmen makes sense. En häst ska lämna den här gården men det är Tilten och han ska hem till sitt eget stall. För några dagar sedan så sa farsan någonting om att varför vi har Sniff, typ att vi skulle behöva göra oss av med honom och varje gång någon säger det så blir jag som en uppretad björn. Jag skulle aldrig låta honom fara någonstans. Över min döda kropp bokstavligt talat. Man skulle behöva döda mig först. 
Men ärligt talat, påminde inte räv(och drak)farmen om Snellmans slakteri? Mycket folk...djur dör... Osv osv... Ish. Dessutom så blev det lite som att jag blev lurad att ta Sniff dit, på samma sätt som att de i TWD blev lurade att gå till Terminus. Och så har jag förstås sett på GoT och där finns det drakar som också blir stulna en gång.
Hm. Jag måste bara skriva ner den här drömmen... Jag drömde den för inte så länge sen. För lite mer än en timme sen. Och det är roligt att komma ihåg vad man drömt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar