Sidor

måndag 7 april 2014

Det här köpte jag vid hästmässan

För jag köpte mycket skit och försökte hitta
saker i en inte så kawaii värld. Hästvärlden är tyvärr inte så kawaii. Men. Man kan ju alltid köpa en massa saker som ser lite weird ut och tillsammans får de sakerna folk att blöda regnbågar ur ögonen. 
Jag lyckades rätt okej faktiskt. 

Först hittade jag benlindor som är typ blå-turkos... Om man har någonting rosa till det här så blir det ganska nice. Bubblegum. Det är ganska korta benlindor också och så är de av fleece. Ärligt talat så vet jag inte till vad jag ska ha dem. Pona kanske behöver dem nångång. 7€ från Hevari... 


En saltsten som smakar kanel. Då är det ingen saltsten utan en kanelsten. Det är en present åt Zam typ, för han tycker om att slicka på allting och kanelbullar så dethär är lite av båda liksom. 

 Ett mintgrönt Eskadron-schabrak som var på specialpris, 25€. Var typ 37 och någonting före... 


Det bästa av allt: stigbyglar som är vita med blå gummiplattor i och med bubblor på. Det är helt amazingg! Haha... De kommer mest att vara på Ponas sadel men jag tänker ha dem då jag rider Zam nångång. De får vara lite på den sadel de behövs på för tillfället, men de ska vara "finstigbyglar" typ. Men då man rider dressyr kanske man inte ska ha dem. Tyvärr.
                     

Glittergel som också var på rea. Det ska Pona ha då hon behöver glittra lite extra. Dessutom en ryktsten, det behövs på ponnyer som tappar päls.
                   

En pad att ha under Ponas sele. (Den var det egentligen mamma som köpte den) Det fanns ingen till selen från och det behövs tydligen. Den är tråkigt nog mörkgrön men det är iallafall bättre än den filt vi har haft där.
                     

Saker som Becka köpte. Hon ville att jag skulle ta med dem också. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar