Sidor

onsdag 26 mars 2014

Stressed, depressed, not even well dressed.

Jag hatar allt.
Nä det gör jag inte men jag ville bara skriva ut det. Jag har bara en känsla av att det känns som att jag antingen brinner upp eller vill bränna upp någonting. Den känslan är antagligen någon form av postraumatisk stress efter skrivningarna. Usch. Jag visste väl det. Att det inte skulle vara så enkelt som att jag efter tyskan i måndags liksom känna mig fri och att livet börjar och allting skulle vara unicorns.
Dessutom så är jag trött fast jag sover och så är jag lite sjuk i nacken. Eller stel och udda. Det skulle bli bättre av att typ simma, det blev det förra gången. Helt putsväck.
  

En sak som påverkas av det är folk runtomkring mig. Jag ibland tror jag att jag kan skita i allihopa hur som helst, men fan heller, det är inte smart gjort av mig och inte schysst heller. Jag kom fram till att jag kan minsann vara otrevlig. Inte kan jag förvänta mig att jag kan bete mig hursomhelst och folk tycker det är okej. Som de säger i twd: "you can't make it without people anymore" eller något ditåt... Det stämmer även fast det inte är någon zombieapocalypse.
Men det känns på något sätt som om jag bara vill vara ensam... Jag vill bara vara med Sniff........ Fast jag vet faktiskt inte om det är någon bra idé eller inte. Ensamhet alltså. Sniff å andra sidan är det alltid en bra idé att vara med. Det är så enkelt att vara med Sniff för med honom behöver jag inte säga någonting högt och det är då jag säger någonting högt som saker blir fel.

   
Tja joo... Så nu sitter jag här med mina snurriga funderingar och känner mig som en gammal grill. Typ ful. För jag jag har som ovana att rycka bort hårstrån och det blir så fult i längden. Fast jag tycker att dedär blå-lila-röda färgerna är bra. Jag älskar dem lite nog.
Det är ungefär på det sättet.
Dessutom har jag har funderat mer på hur säsongsfinalen i twd kommer att vara än på min framtid... (#yolo)

   

Dehär bilderna har jag gjort med en app som heter cybrFM för att det är kul.
Plus att jag känner mig supersarkastisk ikväll. Inte dödligt seriös.
Nu ska jag lyssna på musik. Och sova typ. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar