Sidor

tisdag 1 april 2014

Mmmmåndag

Idag har jag först skrivit en förhandsuppgift, det var jobbigt. Nu tänker jag typ "vad fan skrev jag riktigt?" Ish. Sen skulle den skickas iväg till Vasa och ska vara där imorgon. Så jag for för att posta det och kände mig awkward. Haha. Det är ganska jobbigt att vara det. Man säger liksom istället för någonting normalt att "Hej, jag har ett brev som jag inte längre vill ha och nu vill jag skicka det." Ungefär på det sättet, inte exakt. 

Det har också blivit lugnare bland ponnyerna och hästen. De har liksom lugnat ner sig och mera liksom hittat en ordning. Tilten har också börjat förstå sig på blå vattenhinkar. Han tyckte att de var lite konstiga till först.

Dagen till ära så hade jag på min Dixon Bros tpaita. Ugh, jag är så jävla ful. Jag har inte sett på twd ännu... Jag tror inte att det har kommit upp på rätt ställe... Och så blir det sent och sen kan jag inte sova för att jag tänker på twd...

Men nu säger jag godnattkatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar